Snacka om värde

Jag såg att värdet på denna blogg är 339:- Snacka om att bli rik på att blogga, ja eller hur. Såg att någon av modebloggarna tjänade 50 000 i månaden på sin blogg. 50 000 vem fan betalar femtio tusen i månaden för vad som står att läsa i en blogg. Men det är klart med tillräckligt mycket produktplacering så kanske det är värt det. Jag kan gå med på att för 10 % av mitt bloggvärde (för närvarande 34 kr) Så kan jag också skriva ett par rader om någon produkt. Är det någon som är sugen på en sån deal så hör av er. Jag är ju inte främmande för att om det är besvärligt med kontanter så kan jag självklart ta emot varor eller gåvor eller presentkort.

Ni kan läsa om modebloggaren här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0