Förbannade Telia

Det är jättebra att man samlar alla sina kommunikationssätt hos en firma. Igår så stod vi plötsligt utan tv, internet, mobiltelefoner samt den vanliga telefonen. Tack som fan för det Telia. Detta haveri höll i sig från ca 17:00 - lång in på natten Vi försökte att lyssna på radion för att få någon klarhet i vad som hänt men där sa dom inte ett ord om något Teliahaveri. Jag måste erkänna att det kändes lite småoroligt eftersom jag inte kunde få information om vad som hänt. Tankarna var allt från terrorister som slagit till mot lilla Sverige till någon fylltratt som kört in bilen i någon telestation. Läste i morse att det var ca 4000 hushåll som drabbats av denna av Telia s.k. driftstörning. Driftstörning ja eller hur. Jag menar hur skulle jag ha larmat ambulans eller räddningstjänsten om det hänt något? Och hur kan man kalla ett så stort haveri för en driftstörning det förstår inte jag. Sen kan jag bara hoppas att alla med trygghetslarm inte behövde larma om hjälp för då fick dom vänta till i morse. Återigen Tack som fan Telia.

Sen måste jag bara få säga att fan vad tråkigt för Jessica Lindell Vikarbyn. Jag hoppas att hon kan komma tillbaka till skidåkningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0